پست ثابت...


مبارزه با شیطان و شیطان پرستی

مبارزه با شیطان و شیطان پرستی

:Click on the language translation


 

    فارسی                english                    العربیه    


         کانال مبارزه با شیطان                          

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستان مردی که در حمام زنانه کار می کرد+عکس واقعی 1 5629 sepidgroup7
امید بخش ترین آیه قرآن کدام است/حتما بخونید و از دست ندهید 1 4037 amirbolt
شعری بسیار زیبا درباره 174 شهید غواص 0 1828 antilucifer121
عکس واقعی قاسم سلیمانی و ابو عزراییل+دانلود 0 3942 aliplus
پناه بردن ستاره مشهور هالیوود به قرآن کریم + عکس واقعی 0 3244 reza
فعالیت بی‌سابقه یک جنبش شیعه در غزه + عکس 0 1955 reza
عزاداری باشکوه زائران کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)+تصاویر 0 1717 montazar
فتوای جدید و جنجالی مفتی سعودی درباره همسر 0 2748 reza
بالاخره عذاب الهی بر برج شیطان در مکه نازل شد+تصاویر واقعی 0 4201 reza
تاریخچه تاسیس آل سعود(آل شیطان)+عکس مستند 0 2152 reza
دانلود جدیدترین سخنرانی رائفی پور درباره تحولات یمن+پخش آنلاین 0 2038 zero
شعری که آیت الله بهجت درباره امام زمان(عج) زیر لب زمزمه میکرد+دانلود عکس متنی 0 3026 havij_xx
رژیم سعودی و تکرار جنایتهای رژیم صهیونیستی+عکس بدون سانسور 0 2128 saderang
عکس زیبای دعا برای ظهور...+لینک دانلود 0 2201 jalal
تحلیل روزنامه گاردین از حمله عربستان به یمن چیست؟/ترس عربستان از نفوذ ایران در یمن 0 1617 zero
اثرت مهم قرآن 0 1989 melissa2015
"جورج سمعان جرداق" که بود+به همراه دانلود رایگان کتابهای ایشان

اللهم عجل لولیک الفرج

 

جرداق درباره راز عدم نوشتن در باره شخصیت دیگری غیر از علی (ع) چنین می گوید: «عده ای از مردم پیشنهاد می کردند، که مثلا در مورد دیگر خلفای اسلامی و یا دیگران بنویسم. اما من نپذیرفتم نه به این خاطر که بخواهم بگویم دیگران بد هستند، نه اصلا اینطور نبود، بلکه من پس از علی (ع) کسی را شایسته نوشتن ندیدم...
دانلود کتاب های معروف ایشان در انتها پست موجود است.


زندگی نامه جورج جرداق نویسنده لبنانی

 

 

جورج جرداق نویسنده و شاعر و نمایشنامه نویس مسیحی مولف کتاب «الامام علی صوت العدالة الانسانیه / امام علی صدای عدالت انسانی» بدرود حیات گفت تا جهان عرب، یکی از اندیشمندان برجسته خود را از دست داده باشد و در عین حال این چهره برجسته در حالی به حیات وداع گفته باشد که بخش عمده اندیشه‌هایش هنوز برای عموم شیعیان شناخته شده، نبوده باشد.

 

جورج جرداق george jurdac

 

به گزارش «سایت مبارزه با شیطان»، «جورج سمعان جرداق / George Jordac» نویسنده و شاعر و نمایشنامه نویس مسیحی لبنانی و یکی از شیفتگان مکتب شیعه و عاشقان علی (ع) در روز چهارشنبه 14 آبان 1393 در سن 88 سالگی درگذشت.

 

او در «جديده مرجعيون» در جنوب لبنان به دنيا آمده بود؛ در منطقه اي از زيباترين مناطق زمين و پربارترين منطقه از نظر رويدادهاي تاريخي و خاطرات گذشتگان و در خانواده اي با ريشه هاي «غسّاني» از روستاي «شوير» در منطقه «متن» جبال لبنان و در محيطي شيفته علم و داراي گرايش شديد به طلب معرفت رشد کرد.


دروس ابتدايي را در مدرسه اي در همان منطقه فرا گرفته و [در دوره کودکي و نوجواني] هر وقت مي توانست از مدرسه فرار مي کرد و با دو کتاب به گوشه اي از طبيعت زيبا پناه مي برد: «ديوان متنبي» و »مجمع البحرين ناصيف الياجزي». تا اينکه يک بار برادرش او را در اين حالت ديد و تشويقش کرد و سپس کتاب نهج البلاغه را براي او آورد و به او گفت: «اين کتاب را به صورت ويژه بخوان و هر چه مي تواني از آن حفظ کن، زيرا همه خيرات براي کسي است که اين کتاب را بخواند و مطالب آن را حفظ کند.»

 

دانلود رایگان کتابهای جورج سمهان جرداق george jordac

 

او پس از پايان تحصيل در کالج کليسايي بيروت، دو کار را با هم آغاز کرد: نوشتن مداوم براي نشريات لبناني و عربي و نيز تدريس ادبيات عرب و فلسفه در بعضي از مدارس بيروت و آثار ادبي و فکري امام علي (ع) يکي از موضوعات موجود در برنامه هاي آموزشي اين مدارس بود و ازآنجا که داشته ها و دانسته هاي کودکي و نوجواني فرد براي تدريس کافي نيست، جورج جرداق بايد براي آگاهي بيشتر سراغ مطالب و کتاب ها و آثار جديدي درباره شخصيت ادبي و فکري و اجتماعي اين شخصيت مي رفت.

بدين ترتيب، شروع به مطالعه آثاري کرد که درباره امام نوشته شده بود و پس از آن برايش آشکار شد که بيشتر آنچه مي خواند به مسائل ثانوي و محدودي بر مي گردد که به زمان و مکاني مشخص ربط دارد که شايد در مرحله اي تاريخي براي بيشتر از مردم اهميت دارد اما براي همه مردم در همه برهه هاي تاريخي مناسب نيست و بيشتر مطالب، به حق امام علي (ع) در خلافت بر مي گشت و اينکه از ديدگاه مؤلفان اين کتاب ها چه اندازه حق با امام علي (ع) بوده است و هر کدام هم براي ادعاي خود دلايلي مي آورند اما از ديدگاه امام علي (ع) نسبت به زندگي و انسان و ضرورت هاي جامعه بشري سخني در ميان نبود.

 

قاسم کیمیایی و جورج جرداق

 

برای نخستین بار جرج جرداق درباره راز عدم نوشتن در باره شخصیت دیگری غیر از علی (ع) چنین می گوید: «عده ای از مردم کشورهای حوزه خلیج فارس و مصر به من پیشنهاد می کردند، که مثلا در مورد دیگر خلفای اسلامی و یا دیگران بنویسم. اما من نپذیرفتم نه به این خاطر که بخواهم بگویم دیگران بد هستند، نه اصلا اینطور نبود، بلکه من پس از علی (ع) کسی را شایسته نوشتن ندیدم و تصمیم گرفتم که جز در مورد علی (ع) ننویسم.»

از آثار دیگر وی می‌توان به «قصاعد حب»، «ابدالاغانی»، «المشردون»، «قصور و اکواخ»، «صلاح الدین و قلب الاسد»، «وجوه من کرتون»، «غرام الالهه»، «اساطیر العربی»، «بومیمیه»، «شاعر و جاریه فی قصور بغداد»، «العرب و السلام فی شعذ الاروبی»، «الوالی» و «فاغنروالمرا» اشاره کرد.

 

زندگی نامه جورج جرداق george jordac




 

دانلود کتاب های استاد جورج سمعان جرداق:

 

قاسم کیمیایی و مبارزه با شیطان

 

 

 

 

بهاء: صلوات جهت سلامتی امام عصر (ارواحنا فداه الاجمعین)

مبارزه با شیطان

لینک خبر



:: موضوعات مرتبط: امام زمان ,
:: برچسب‌ها: مبارزه با شیطان , آنتی لوسیفر , antilucifer , antilucifer.ir , زندگی نامه کامل جورج جرداق , جورج جرداق کیست؟ , george jordac کیست , دانلود رایگان کتاب های جورج جرداق , دانلود کتاب های جرج جرداغ , قاسم کیمیایی و مبارزه با شیطان , نویسنده کتاب مام علی صدای عدالت انسانی کیست , نویسنده کتاب الامام علی صوت العدالة الانسانیه کیست , جورج سمعان جرداق شاعر دلباخته اهل بیت کیست؟ , george gordagh شاعر دلباخته امام علی کیست؟ , جورج جردن چه کتابی نوشت , دیدار جورج جردن با مقامات مهم ایران , قاسم کمیایی , qasem kimiyai , qasem plus , قاسم پلاس ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 12
نویسنده : سرباز گمنام
تاریخ : چهارشنبه 14 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش


بازدید : [Post_Hit]